miercuri, 26 august 2009

Rătăcisme...

Trebuie să spun, nu pot să mai ţin pentru mine, bine, şi pentru alţi 100 de oameni care mă ştiu... am un simţ al orientării groaznic. Deci... stau în Timişoara de cam 2ani şi un pic... înainte de a mă muta veneam des pe aici ( 10x sis ), şi totuşi... mă rătăcesc de câte ori am ocazia. Bine, mai nou m-am hotărât să nu mai bravez, şi să merg doar pe drumurile ştiute bine. Am avut două experienţe de neuitat, ambele de când m-am mutat în zona în care stau acum.
Prima oară s-a întamplat la câteva zile după mutare, când am vrut să vin pe jos de la şcoală, că deh, mă descurc, am buletin... Am umblat în cerc cam 40 de minute, exact cum zicea Jeff Dunham într-un filmuleţ: "And now she`s going to make a left tuuurn, and an other left tuuurn, oh, an other left tuuuurn, I wonder what is she going to do neeext!" Dar, din fericire, dupa 40 de minute am cotit dreapta, cred, şi am ajuns într-o zona cunoscută...
Şi a doua oară, într-o zi în care eram un bun cetăţean, adică mergeam să plătesc facturi, am zis eu aşa că ar fi bine să mai schimb peisajul, şi să merg pe altă stradă... wroooooooong. După 20 de minute, fugeam după o tanti să o întreb care e drumul bun :))). M-a dus săraca tanti până pe strada unde trebuia să ajung, ca să nu o mai păţesc din nou...
Am povestit chestiile astea, pentru că azi trebuie să găsesc iar o chestie pe care nu am văzut-o niciodată, şi cred că voi pleca cu 2 ore înainte de acasă...just to make sure...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Sunt săgetătoare, şi asta spune totul: optimism debordant, voie bună, un sac fără fund plin de glume, tot timpul noi (sau aşa imi place să cred), şi, ca orice nativ al acestei zodii, care se respectă, aspectele negative ale semnului nu se aplică la mine (cică)