luni, 17 august 2009

Ce îmi place, ce nu îmi place...

Astăzi vreau să imi pun gândurile pe hârtie virtuală, vreau să îmi golesc mintea, şi să gândesc din nou pozitiv, că deh...it is in my genes!
Să începem cu lucrurile pe care îmi place să le fac... îmi place să stau pe plajă, să ascult liniştea mării, să mă joc cu nisipul şi să mă las mângâiată de soarele cald... îmi place cafeaua de dimineaţă, mai ales dacă pot să o împart cu cineva... îmi place să citesc o carte bună, să văd un film fain... îmi place să mă joc cu nepoţelul meu dulce, să îl plimb, să îl adorm, şi să văd cum împarte din dragostea lui copilăroasă oricui, să vorbesc cu soră-mea ore în şir despre nimicuri, pe care numai noi le înţelegem, îmi place să povestesc cu tata, pentru că ma linişteşte, şi cu mama, pentru că mă face să râd, orice mi s-ar întâmpla, îmi plac ieşirile cu prietenii, iarba verde, parcurile, o melodie frumoasă, şi... ciocolata.
Nu îmi place să supăr pe cineva, urăsc să mă cert cu oricine, chiar dacă ar fi omul de la colţul străzii... nu îmi place să întârziu, nici chiar cu un minut, nu îmi plac promisiunile nerespectate, oamenii care lovesc animalele sau care bat copii, şi ar fi foarte bine pentru tine să nu încerci să mă minţi... nu îmi place lipsa de umor şi plictiseala, locurile excesiv de aglomerate cu fiţe, gen mall, şi nici aroganţa... nu îmi place Jules Verne...iertare, vă rog, dar e o chestie din copilărie...
Şi lista ar putea continua la nesfârşit, că aşa sunt eu când mă întind la vorbă... măcar am reuşit ce mi-am propus la început, dacă nu complet, atunci parţial, dar e bine şi aşa... pentru moment...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Sunt săgetătoare, şi asta spune totul: optimism debordant, voie bună, un sac fără fund plin de glume, tot timpul noi (sau aşa imi place să cred), şi, ca orice nativ al acestei zodii, care se respectă, aspectele negative ale semnului nu se aplică la mine (cică)