luni, 31 august 2009

Maktub...

``Maktub`` înseamnă, în cultura arabă `` aşa a fost scris``. Deşi se poate înţelege că în cultura lor, soarta le-a fost hotărâtă, şi nu mai pot face nimic ca să o poată schimba, ca şi în creştinism, ei au de făcut alegeri în viaţă, au de trecut diferite obstacole, cu riscuri mai mari sau mai mici.
Eu cred in soartă, în destin, cred că fiecare om are rezervat ceva în viaţă, mai bun sau mai rău, depinde de alegerea fiecăruia.
Am trăit până acum experienţe care ţin numai de destin, dar am avut de făcut şi alegeri, unele pe care le regret, dar cele mai multe de care mă bucur. Aştept cu nerăbdare să văd ce mai e rezervat pentru mine, pentru că fiecare om îşi poate aranja viaţa până la un punct. De acolo, depinde şi de alţi oameni, de alte împrejurări, şi bineînţeles, şi de un dram de noroc. Cred în persoane pe care le întâlneşti o singură dată în viaţă, dar care pot schimba totul, am avut şi experienţe de acest gen, şi în persoane care nu au nicio datorie faţă de tine, dar stau lângă tine mult timp, doar pentru a te ajuta.
Există o ordine şi o logică în toate, şi dacă crezi in tine, în forţele tale, şi consideri că ai tot ce trebuie pentru a reuşi în tot ceea ce îţi doreşti, rezultatele vor fi extraordinare. Trebuie doar să gândeşti pozitiv, şi încă ceva... să nu te dai bătut, orice ar fi!

MAKTUB...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Sunt săgetătoare, şi asta spune totul: optimism debordant, voie bună, un sac fără fund plin de glume, tot timpul noi (sau aşa imi place să cred), şi, ca orice nativ al acestei zodii, care se respectă, aspectele negative ale semnului nu se aplică la mine (cică)