marți, 25 august 2009

back from far far away !

M-am întors dintr-un luuuuung week-end, mai fresh, mai liniştită, şi cu gândurile în ordine. Mă bucur că am reuşit să stau cu cei dragi mie, încă o dată, LA MULŢI ANI, tata, să îmi revin puţin, si să fiu din nou eu.
Am fost acasă, şi la ţară în două locuri :) am mâncat numai bunătăţi, făcute de alţii :)) , dar am si muncit, să nu se creadă că am lenevit 24 din 24..., am reuşit să îi fac o surpriză lui tata, care nu înţelegea, săracul cum am ajuns la el la uşă la 11 dimineaţa, de ziua lui. A fost frumos, a meritat să plec câteva zile, şi sper că de acum totul va fi bine, pentru că am realizat că pot trece peste toate doar cu optimism, şi aşa voi face de acum încolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Sunt săgetătoare, şi asta spune totul: optimism debordant, voie bună, un sac fără fund plin de glume, tot timpul noi (sau aşa imi place să cred), şi, ca orice nativ al acestei zodii, care se respectă, aspectele negative ale semnului nu se aplică la mine (cică)