miercuri, 12 august 2009

Despre OAMENI şi lecţii de viaţă

A trecut cam mult timp de când nu am mai postat ceva pe blog, dar în acest timp am avut de învaţat foarte multe. Voi dedica un capitol al acestui blog lecţiilor pe care viaţa mi le-a dat până acum. Prima, şi poate cea mai importantă lecţie e despre oameni, despre cum ne afectează ei viaţa, pozitiv, sau negativ. Acum ceva timp, nu foarte mult, am avut şansa să stau lânga un om deosebit, şi am realizat ca exista persoane excepţionale,care te pot ajuta fără să ceară nimic în schimb. Am avut îndrăzneala să cer ajutor, şi mi s-a oferit. Fără întrebări, fără alte cerinţe. Poate acestui om i s-a părut ceva nesemnificativ, dar pentru mine a însemnat totul. Poate a însemnat chiar primul meu pas in viaţa adevărată. Acest om mare a avut timpul şi răbdarea de a se apleca asupra unui om mic, şi de a împărtăşi cu el din cunoştinţele lui. Nu mai există foarte mulţi asemenea oameni, şi dacă acest om va avea vreodata răbdarea de a citi aceste umile rânduri, aş vrea să citească asta: VĂ MULŢUMESC! Şi sper din tot sufletul că intr-o bună zi, voi putea şi eu să îl răsplatesc aşa cum merită. Dar dacă nu voi avea aceasta şansă, sunt sigură că viaţa îl va răsplăti cu tot ce are mai bun.
Încă o dată VĂ MULŢUMESC! Sunteţi cu adevărat un OM!

Un comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
Sunt săgetătoare, şi asta spune totul: optimism debordant, voie bună, un sac fără fund plin de glume, tot timpul noi (sau aşa imi place să cred), şi, ca orice nativ al acestei zodii, care se respectă, aspectele negative ale semnului nu se aplică la mine (cică)