joi, 4 martie 2010

Dorinţe tâmpite

De multişor am în plan această postare, dar cum săptămâna asta am fost tot pe drumuri, îmi iau acum inima în dinţi. Deeeci... vroiam sa îmi scriu aici cele mai tâmpite dorinţe, care cred că nu se pot îndeplini niciodată, pentru căăă.... sunt tâmpite ( dooh). Îmi doresc...

1. Să fie vară tot anul
2. Să mă mut la mareee, sau cel mai bine, să vină marea în zonă ( muuult mai bine)
3. Să am propria figură de ceară la Madame Tussaud ( uaaaaaa)
4. Să nu mai pierd pariuri ( pentru că tot timpul, dar tot timpul, am dreptate)
5. Am spus ceva de vara aia?
6. Să primesc din senin un camion de ciocolatăăă ( preferabil Milka, preferabil cu căpşuni, dar merge şi din aia cu pete, slurp)
7. Să pot să aud ce gândesc ceilalţi
8. Să nu mai trebuiască să spăl vase never ever
9. Să văd Pământul de pe Lună
10.Să câştig cel mai frumos premiu din lumea asta : Cola gratis pe viaţă. Să-mi vină cu cisterna la uşă!!!
Sper că v-aţi prins că asta se vrea o leapşă, care meeerge spreee Anca şi Deea. Să vedem ce dorinţe tâmpite au ele. Şi voi restul sunteţi invitaţi să furaţi joculeţul. Aştept...

Un comentariu:

  1. lasa, nu mai astepta :)) http://give-a-crap.blogspot.com/2010/03/dorinte-tampite.html
    Te-am tzucat din tara mea!

    RăspundețiȘtergere

Despre mine

Fotografia mea
Sunt săgetătoare, şi asta spune totul: optimism debordant, voie bună, un sac fără fund plin de glume, tot timpul noi (sau aşa imi place să cred), şi, ca orice nativ al acestei zodii, care se respectă, aspectele negative ale semnului nu se aplică la mine (cică)