marți, 23 martie 2010

Astăzi e ziua loooor....

Ce pot să spun despre ele...? Că sunt fete faine, că sunt prietene bune, că au suflete calde şi mereu o vorbă bună când cineva e trist? Că sunt în stare de orice pentru persoanele dragi lor? Nu e de ajuns. Ele sunt mult mai mult de atât.
Şi care sunt şansele ca fetele astea să fie amândouă la UVT, amândouă la CRP, în aceeaşi grupă. Şi născute în aceeaşi zi? Ar trebui să fie foooarte mici, dar uite că s-a întâmplat! Dar care erau şansele ca fetele astea descrise aşa în primele rânduri să fie prietenele MELE? Şi astea sunt foarte mici, dar sunt. Ele sunt Deea şi Mădă, colegele şi prietenele mele faine, şi azi e ziua lor!
LA MULŢI ANI! feteeeeee, să vă fie viaţa la fel de frumoasă ca voi, să fiţi fericite, împlinite, şi să mai patrulaţi pe aici încă 1000 de ani de acum încolo!
A, şi vă mulţumesc că încă mă suportaţi!

Un comentariu:

  1. Da fatah a fost ziua noastra ;P. Asa vorbesti despre mine si Mada de parca ti-ar fi pus Dumnezeu mana in cap ca ne-ai intalnit pe noi. Adevarul este ca e ceva bun de trecut in C.V. ca esti prietena cu o BELBA! :D

    RăspundețiȘtergere

Despre mine

Fotografia mea
Sunt săgetătoare, şi asta spune totul: optimism debordant, voie bună, un sac fără fund plin de glume, tot timpul noi (sau aşa imi place să cred), şi, ca orice nativ al acestei zodii, care se respectă, aspectele negative ale semnului nu se aplică la mine (cică)