luni, 25 ianuarie 2010

O chestie...

M-am gândit eu așa... că prea sunt puține chestii de genul în blogosfera asta lungă și lată, și am zis să îmi creez singură un fel de prezentare... mai altfel. Desigur, chestia asta s-ar putea transforma într-o leapșă ( că și așa mie nu îmi dă nimeni, sob sob). Deci... ce aș fi dacă aș fi...

Un autor de carte: Kafka, of course, am găsit unul mai nebun ca mine
Un personaj de carte: Veronika? Chantal? sau poate Dama cu Camelii( fără prestări servicii, și fără boala de la sfârșit, doar cu camelii :) )
Un loc În țară: Oliiiimppp ( sau orice stațiune de la mareee) De la munte, merge și Brașov.
Un loc din lume: Paris
Flori: Ori un buchet de lăcrămioare, ori un singur trandafir roșu, fără briz- brizuri, danteluțe, sforicele, etc.
Un personaj de film: Lorelai Gilmore
Un personaj de desene: Goofy (scrie și în zodiac), dar dacă ar fi să îi fac pe plac nepoțelului meu, aș fi Mickey Mouse
O băutură : Colaaaaaaaa
Ceva dulce: Ciocolată cu căpșuni
Anotimp: Varaaaa
O chestie de îmbrăcat : Pantofi cu toc de nu se mai termină ( de ciudă că nu pot să stau pe de-ăia, nahh)
O culoare: Negru cu roșu și un pic de albastru :)))
O jucărie : Cara, un cățel de pluș pe care Răzvan (nepoțelul meu) îl iubește mult
O meserie: Copywriter( of course!!)
Dacă aș avea alt nume ar fi : Iris, dar deja am alt nume, m-a botezat Razvan... Ana (e mai simplu)
O emoție : Râs cu lacrimi și dureri de stomac
Dacă aș putea să mă schimb: Aș fi un pic mai mult ca tata, un pic mai mult ca mama, și un pic mai mult ca soră-mea ( și aș împrumuta ceva și de la Răzvă)

Așaaaaa, acum, nu prea știu eu cum merge chestia asta, dar aș fi foarte foarte curioasă cum gândește Anca, deci pasez chestia la ea, așa cum și ea mi-a pasat niște întrebări existențiale mai acum 2 zile. Și restul celor care îmi citesc umilul blog ar putea să răspundă ( chiar sunt curioasă... rău)

3 comentarii:

  1. curiosity killed the pussy, nu stii?! dar anyway, ma voi gandi... si la noapte (ca sa nu rup regula) te plesnesc cu un post :D ... tii pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba daaaa, ba daaa, dar ce sa fac si eu, stii ca e o trasatura definitorie a mea... :))) deci astept :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma tin de promisiune si pe cand te vei trezi vei avea ce citi (yay, rima!):
    http://give-a-crap.blogspot.com/2010/01/ce-as-fi-daca-as-fi.html
    Sper ca iti voi fi satisfacut curiozitatea :D acuma dormi si intoarce-te si tu pe o parte, ca sforai! Ti tzuc!

    RăspundețiȘtergere

Despre mine

Fotografia mea
Sunt săgetătoare, şi asta spune totul: optimism debordant, voie bună, un sac fără fund plin de glume, tot timpul noi (sau aşa imi place să cred), şi, ca orice nativ al acestei zodii, care se respectă, aspectele negative ale semnului nu se aplică la mine (cică)