joi, 28 ianuarie 2010

Hmmmm...

Zilele astea, mai precis de ieri... sunt intr-o mare dilemă... privind viitorul meu. Dap, eu eram aia cu toate planurile de viitor aranjate frumos, vorba aia, în sertărașe, închise biiine de tot, să nu care cumva să scape. Dar, s-au cam dat ele așa peste cap, acum nu mai știu ce voi face, am prea multe opțiuni... și pentru mine e chiar enervant să nu am planuri. Până acum tot ce mi-am propus am realizat. Dar sincer, nu pot să realizez 3 chestii deodată. Ce să faaaaaac?
So am o întrebare pentru voi...Aveți și voi sertărașe, alea alea? Știți sigur ce veți face în viitor? Pentru că eu îmi fac așa un scenariu în minte: Voi ieși din examenul de licență, mă voi pune jos pe o scară, și voi zice: Na, gata, now what?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Sunt săgetătoare, şi asta spune totul: optimism debordant, voie bună, un sac fără fund plin de glume, tot timpul noi (sau aşa imi place să cred), şi, ca orice nativ al acestei zodii, care se respectă, aspectele negative ale semnului nu se aplică la mine (cică)