joi, 19 noiembrie 2009

ieri...

Ieri a fost o zi foarte faină, de dimineaţă, până seara. După o trezire la 7 (singura chestie not so cool), a urmat o cafă acasă, încă o cafă la şcoală, bineînţeles la ,,cafă cu un leu'', ne-am dus la ora, n-a venit profa, şi ne-am făcut veacul prin complex, prin Girocului, până când a venit timpul să mergem laaaa.... Caaarrrgoooo. Bine, că noi am stat acolo de la 3 până când s-au decis organizatorii să-i introducă, asta e altă chestie, dar a fost super. Am ajuns să ne întrebăm dacă am îmbătrînit noi, sau suntem mai veterane când vine vorba de cargo, sau orice alt concert, pentru că în spatele nostru era o ceată de pitzi în devenire ( aveau vreo 14 ani) care ţipau, parcă erau la enrique iglesias...Mi-am luat coate în cap, genunchi în spate, etc, până m-am decis să fac schimb de locuri cu Anca... (she could handle it...). Am ajuns la concluzia că am prietene faine de tot. Anca mi-a luat balon :D, Deea mi-a facut rost de loc în faţă, încât pe la sfarşitul concertului mai aveam un pic şi îl trăgeam de picioare pe Igrişan :)) . După concert a urmat o porţie de râsete in Irish, chestie cu care am încheiat ziua faină.
Nici cu săptămâna asta nu mi-e ruşine, că am reuşit să ne facem dreptate ( prietenii ştiu de ce...), am băut muuuult mai multă cafea de cât pot duce, şi acum am un răspuns la intrebarea ,, Is there a doctor in the house?'' yap, este... Soră-meaaaaa, care la momentul ăsta e cea mai tare din parcareee, (sunt încă în extaz, de duminică).
Deci, până una alta, a fost o săptămână productivă, şi nu mă supăr dacă mai vine una le fel :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Sunt săgetătoare, şi asta spune totul: optimism debordant, voie bună, un sac fără fund plin de glume, tot timpul noi (sau aşa imi place să cred), şi, ca orice nativ al acestei zodii, care se respectă, aspectele negative ale semnului nu se aplică la mine (cică)