joi, 5 noiembrie 2009

ani de liceu...

E ultimul an de faculta, si eu imi amintesc de... perioada liceului, si de oamenii dragi de atunci, de care imi voi aminti cu drag toata viata, si care imi lipsesc mult. In continuare, cateva vorbe de duh, sau intamplari faine de la fiecare:

Prima este, of course, Ancaaa. Colega mea de banca, prietena cea mai buna, si una din cele mai faine persoane, din toate punctele de vedere, pe care o cunosc. In prima zi de liceu, ne-am pus una langa alta in banca, si asa am ramas pana in ultima zi din a 12 a. Momentele cele mai faine? Au fost muuulte, dar alea in care striga la mine: ``Parazituleeeee, lasa-ma in paceeee!`` Bineinteles ca urma fata mea de big, wet puppy eyes, si nelipsitul:`` Blonda mea draga, hai aiiiiciii...``erau cele mai tari! I miss you Ancuuu...
Urmeaza trupa de soc a Teoreticului, in ordine aleatorie: Cipri: Roacarul cu chitara, cu care cantam piese Vama Veche, in ore, in pauze, oricand si oriunde, chiar si pe malul Jiului, cred ca a si primit bani pentru prestatii :))
Andrada: Cand aparea ea in curte, stiam ca am cu cine sta in fata boxelor, pe jos, fie iarna, fie vara, si ca am cu cine urla pe orice piesa faina pe care o bagau ``aia cu muzica``. Noi chiar am primit bani, stand asa pe jos, cred ca ne-am luat covrigi de ei! Fata faina la care puteai apela pentru orice poblema. I miss youu, vino prin TM.
Mihai: Stiam ca atunci cand aud un anumit lalait venind din curtea scolii, din 2 locuri diferite, sunt Mihai si Cipri, cantand something de la Cargo, chestie pe care nu am mai gasit-o nici pana in ziua de azi, si mai ales, stiam ca e pauzaaa.
Andrei: Tipul cu care ma contraziceam mereu, si care termina orice discutie in care el nu avea dreptate si eu da ( heh heh) cu: ``taci, blondo, ca nu-i asa...``si apoi pleca :))
Astia sunt roacarii ``basic``, la care se adaugau, din cand in cand: Luiza, Bianca, Ana, Cristi si Tony, vara-mea, si daca am uitat pe cineva, please shoot me!
Fetele din clasa, in special cele din spate, care excelau la numarul de decibeli :)) ``Inchide usaaaa!`` In momentul ala, auzul pleca undeva departeee, si revenea peste cateva minute bune.
Baietii din clasa, 5 la numar, pe care nu-i prea vedeam, ca erau la baschet afara, dar le simteam prezenta, in special lui firus, cand nu imi mai gaseam mancarea in banca. Toti sunt in tm, in afara de Dani, but I still miss you all.
Si la categoria profi, primul care in vine in minte este domnul Raduti: ``Domnisoara Georgiana,lasati-ma macar sa pun catalogul pe catedra, si apoi ascult tot ce aveti de zis despre reclame :))`` sau `` Domnisoara, sa lasam si pe altii, va rooog``
Diriga # 1: ``Fetele, nu trebuie sa castigati, numai sa nu fim pe ultimul loc... AAA nu pot sa ascult... Cee? Locul 2? Hai sa va dau bomboane!!``
Diriga # 2: Ne povestea chestii super faine la ora de latina, si chiar daca ne-a fost diriga doar un an, a fost alaturi de noi, a ras cu noi, si a si plans dupa noi.
Domnul Scly: Patratel, nu te mai certa cu mine, ca nu eu am inventat engleza, ce sa-i facem, trebuie sa vorbim ca tot englezul, chiar daca suna rau :))A suportat multe de la mine, si datorita dumnealui am luat Cambridge-ul, ca daca nu insista, nu ma duceam.
Au fost multe momente faine, si multi oameni, care poate imi scapa, dar, deh, am imbatranit, si mai uit, oricum, imi e dor de liceul ala, de skip ( prietenii stiu de ce...) de statul in fata boxelor, de toti profii si de perioada aia lipsita de griji, de care toti vroiam sa scapam, si acum am vrea sa o aducem inapoi... a fost foarte fain. Mai vreau o data...Presimt ca in vara, voi face un post similar cu... anii de faculta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Sunt săgetătoare, şi asta spune totul: optimism debordant, voie bună, un sac fără fund plin de glume, tot timpul noi (sau aşa imi place să cred), şi, ca orice nativ al acestei zodii, care se respectă, aspectele negative ale semnului nu se aplică la mine (cică)