luni, 28 octombrie 2013

În sfârşit...

După o perioadă cam greuţă, m-am hotărât să revin, să-mi revin, să fiu din nou ,,maniaca optimistă" cu care m-am obişnuit!
Şi ce dacă am tot primit şuturi?
Şi ce dacă îmi vine să urlu şi când o fac, parcă aş urla într-o pungă?
Şi ce dacă oamenii se uită cruciş la mine în fiecare zi, de mai multe ori pe zi?
Şi ce dacă, uneori nu mă mai înţeleg nici eu pe mine?

Nu-i nimic! Mă încăpăţânez ca de astăzi să fie totul o părere de-a mea! Şi o să fie bine, pentru că, fie lumea cât de rea, e-a mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Sunt săgetătoare, şi asta spune totul: optimism debordant, voie bună, un sac fără fund plin de glume, tot timpul noi (sau aşa imi place să cred), şi, ca orice nativ al acestei zodii, care se respectă, aspectele negative ale semnului nu se aplică la mine (cică)