sâmbătă, 15 mai 2010

Georgy ascultă...

Ştiiiiuuu că vă era dor de preferinţele mele muzicale, şi vă fac hatârul ( de fapt îmi fac mie hatârul, că nu mai trebuie să stau să le caut de 15176489 de ori pe zi). Deci, Georgy ascultă în disperare mai nou:



Pe asta o ascult de mult, dar nu ştiu ce m-a apucat mai nou de o ascult atât de des în ultimul timp. Poate pentru că e foarte faină?



OOO, daaaa, asta e una din melodiile pe care le-am ascultat de milioane de ori până acum, dar parcă e din ce în ce mai faină...



Deci... acum vorbesc cu Deea. Vezi de ce nu te văd pe stradă? Sau de ce nu te aud? De acum încolo vii, dai din mâini, urli, te agiţi pe lângă mine, şi atunci poate, doar poooaaaaateeee, te văd :)))
Enjoy!
Poate vreţi să luaţi chestia asta ca pe o leapşă, că nu mă supăr!

Un comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
Sunt săgetătoare, şi asta spune totul: optimism debordant, voie bună, un sac fără fund plin de glume, tot timpul noi (sau aşa imi place să cred), şi, ca orice nativ al acestei zodii, care se respectă, aspectele negative ale semnului nu se aplică la mine (cică)