miercuri, 31 decembrie 2008

cadouri...

Pot sa afirm sus si tare ca zilele astea am descoperit una dintre cele mai mari temeri ale barbatilor:cadourile.Vine o vreme in viata fiecaruia cand trebuie neaparat sa cadoriseasca pe cineva.Si atunci incep noptile albe,fiorii,gandurile negre,etc.Totusi,cred ca ar trebui intelesi.Eu una,imi schimb preferintele si chestiile preferate cam de 2 ori pe zi,asa ca...imagine.L-am pus pe prietenul meu in incurcatura cand mi-a luat un cadou fara o ocazie anume.Mi-a luat un trening.
EU:Hai ma iuby,cand m-ai vazut tu pe mine sa port trening?
EL:Pai nu ziceai ca vrei sa avem la fel,uite mi-am luat si eu,si ne asortam
EU:Mai bine imi dadeai banii si imi luam eu ceva!
EL:!!!!!!!????????????????
De ziua mea,a retinut doleanta:
EL:La multi ani,pui,uite,ca sa nu mai zici ca ti-am luat cadou urat,ia banii si cumpara-ti ceva frumos!
EU:Pai cum,ma iuby,de ziua mea imi dai bani,zici ca esti bunica
EL:?????????????!!!!!!!!!!!!!
Si ultimul cadou.M-a auzit el mieunand dupa un inel:
EL:Uite iuby ce ti-am adus!
EU:Nici macar nu imi stii masura la deget,asta imi incape pe degetul mare de la picior!!!Si nici macar nu e vara,ca il purtam la sandale!!!
EL:?????????????????????????
Deci,femeile sunt dificile,recunosc.Dar e si distractiv sa fii asa.Ce bine e sa ai fitze cateodata.Repet:cateodata

Un comentariu:

  1. sa crap ce tare:))) cica il purtai la sandale=))) asa se intampla daca nu ti a luat cadou de la sex shop cum am facut noi...si l a mancat cainele...:-l

    RăspundețiȘtergere

Despre mine

Fotografia mea
Sunt săgetătoare, şi asta spune totul: optimism debordant, voie bună, un sac fără fund plin de glume, tot timpul noi (sau aşa imi place să cred), şi, ca orice nativ al acestei zodii, care se respectă, aspectele negative ale semnului nu se aplică la mine (cică)