miercuri, 9 septembrie 2009

News flash!!!

Am reusit sa dorm, extraordinar de mult, pentru starea in care ma aflu... Mai precis: 9 ore!!! As fi putut dormi mai mult, dar, bineinteles ca exista 2 elemente perturbatoare, un fel de ceasuri desteptatoare, flamando-vesele, care isi cer drepturile. Cred ca in curand voi recurge la masuri extreme: vrea cineva tocanita de papagal? Sunt in cautare de retete. Ma gandesc ca voi castiga 2 chestii: experienta in bucataria exotica si... somn linistiiiit...
Dar sa nu chemati protectia animalelor, sau Politia Animalelor,cum ii zice pe la noi, daca i-am suportat atata timp... mai rezist... Distonocalm pentru animale este? :)))
Am reusit si sa ies din casa, ma mai vede lumea, unii erau absolut uimiti de intamplare :))
Vine toamna, abia astept sa ma plimb prin frunze care fosnesc... Toamna are un miros anume... de amintiri, de bucurii, de tristeti, de noi inceputuri, abia astept sa il simt...
Si un lucru funny... sau ciudat... Pentru prima oara in viata mea... abia astept sa inceapa scoala! Mi-e dor de toata lumea, dar stati linistiti, pana la sesiune imi trece bucuria...
ok... so... daca nu gasiti retete de tocanita, merge si o ciorba, sau un gratarel...ca au carne pe ei :)))
Oh, that reminds me... ce dor mi-e de un gratar cu prietenii, nu am mai facut de vreo 2 luni... asta e unul dintre lucrurile pe care le pierzi odata cu vara...
Deci, bye bye summer... and welcome autumn!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Sunt săgetătoare, şi asta spune totul: optimism debordant, voie bună, un sac fără fund plin de glume, tot timpul noi (sau aşa imi place să cred), şi, ca orice nativ al acestei zodii, care se respectă, aspectele negative ale semnului nu se aplică la mine (cică)