miercuri, 16 septembrie 2009

a crazy chick...

Acum cateva zile am iesit cu cativa prieteni buni la un pahar... de vorba...Si dupa multe povesti, mai comice,mai triste, am ajuns la o problema cu care se confrunta doi dintre ei, problema obisnuita in ziua de astazi, ce-i drept...
Si, ca de obicei, eu trebuie sa ma bag... Am inceput discutia cu amicul meu, si, pe masura ce discutia inainta, el se enerva tot mai tare. Asa a ajuns la un punct in care imi explica despre cum vede el problema: ca cica daca isi lasa pachetul de tigari intr-un loc, si-l gaseste in altul ``ii bai``!
Stop!! Hold it!! Mai intai sa explic! Nimeni nu poate purta o cearta sau o discutie serioasa cu mine! Si daca cumva reuseste, e bine sa fii prin preajma. Vei avea o zi faina dupa!
De fapt si eu ma enervez cateodata... Port o discutie interesanta, si deodata, this crazy chick called ``imagination`` pops in. Deci... revenind la discutie: amicul meu era atat de prins in povestire incat nu a observat fata mea reprezentativa pentru momentele astea. Nu stiu daca ati vazut-o pe dee dee, sora lui dexter, cand are zambetul ala in zig-zag, si pana la urechi... Eh, that`s it...Incepusem deja sa imi imaginez cum intra in casa, si pachetul, saracul pachet, a facut nerozia sa se mute. Atunci, amicul meu merge spre el, nervos, si il ia de o ureche, sau nunu, mai bine asa, barbateste, de piept, putin mai sus de textele alea inteligente, il zguduie bine, si... urmeaza o discutie care poate fi reprodusa doar in capul meu.
Bineinteles ca toate aberatiile le spuneam cu voce tare, si partenerul meu de discutie nu a mai avut ce sa faca, nu era chip sa mai discute ceva serios la masa aia. Am trecut la bancuri.
So, daca aveti si voi probleme cu ``the crazy chick``, fear her, for she is very dangerous. She could destroy seriousness for everrrrr (muahahahaaa)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Sunt săgetătoare, şi asta spune totul: optimism debordant, voie bună, un sac fără fund plin de glume, tot timpul noi (sau aşa imi place să cred), şi, ca orice nativ al acestei zodii, care se respectă, aspectele negative ale semnului nu se aplică la mine (cică)